pravi tim za vašu stolariju 

  • Hrvatski
  • Slovenščina
  • Italiano
  • English
Tel: +385 (0)52 691350 
Skype Me™!

OBAVIJEST O PROVEDBI PROJEKTA „OPTIMIZIRANJE POSLOVNIH PROCESA PODUZEĆA EURO TIM D.O.O.

Naziv projekta: Optimiziranje poslovnih procesa poduzeća Euro Tim d.o.o.

Korisnik projekta: EURO TIM d.o.o.

Opis projekta: Poduzeće EURO TIM d.o.o. uspješno posluje već niz godina, ali mu trenutno u poslovanju probleme stvaraju nedovoljno razrađeni i učinkoviti poslovni procesi koji usporavaju niz segmenata poslovanja što, unatoč tehnološki naprednom proizvodnom procesu, poduzeće ipak usporava u njegovu razvoju pa ono nije na razini na kojoj bi moglo biti u slučaju rješenja navedenog problema. Naime, u EURO TIM-u se svakodnevno upravlja nizom različitih procesa koji stvaraju veliku količinu podataka te se javila potreba za sustavom koji bi navedene procese strukturirao i automatizirao obradu podataka te osigurao učinkovitije, kvalitetnije i jeftinije poslovanje što će biti riješeno uvođenjem ERP sustava kroz predloženi projekt.

Ciljevi i očekivani rezultati projekta: U svrhu optimizacije poslovnih procesa i rješavanja nedovoljno efikasne trenutne situacije, provedbom predloženog projekta unaprijedit će se sljedeći poslovni procesi: (1) Upravljanje ljudskim potencijalima; (2) Financije i računovodstvo; (3) Upravljanje imovinom; (4) Logistika; (5) Nabava; (6) Prodaja; (7) Strateško planiranje te (8) Upravljanje rizicima. Krajnji rezultat je optimizirano poslovanje poduzeća EURO TIM d.o.o. uvođenjem ERP sustava.

Vrijednost projekta: 526.937,50 kn

Iznos bespovratnih sredstava: 262.747,65 kn

Razdoblje provedbe projekta: od 1. prosinca 2019. godine do 1. lipnja 2021. godine

Kontakt osoba za više informacija: Emil Hrvatin

Projekt se sufinancira sredstvima Europske Unije iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

 

Kartično plaćanje